Власна технологія SILCA (перебуває в процесі патентування), що використовує принцип трибоплівки, вперше описаний у 2016 році Паулою Усса Алдана з Ліонського університету, Франція.
Суміш синтетичних олив і двох додаткових компонентів – дисульфіду вольфраму (WS2) та діалкілдітіофосфат цинку (ZDDP) – утворює на поверхні металу трибоплівку, тверду речовину з високим вмістом мастила. Ця новоутворена "поверхня" не лише змащує, але й захищає метал, перебираючи тертя на себе. Окрім того є абсолютно водонепроникною. Тести з повним зануренням ланцюга у воду демонструють, що олива не витісняється.
WS2 – речовина з низьким динамічним коефіцієнтом тертя. Наночастинки дисульфіду вольфраму заповнюють мікронерівності на поверхні металу, модифікуючи її до ідеально гладкого стану. Для прикладу, цю сполуку використовують в якості захисного покриття для поршнів у двигунах внутрішнього згорання.
ZDDP – сполука фосфору і цинку. Це полярна речовина, магнітне притягання якої дозволяє прилипати до металевих поверхонь і створювати навколо них тонку захисну плівку. Зменшує тертя, запобігає утворенню іржі та окисленню металів. Сполука широко застосовується як компонент олив у двигунах болідів F1.