Кожна його деталь від спеціальної форми основи і до ергономічної дерев'яної ручки ретельно продумана. Ви відчуватимете це щоразу, користуючись SuperPista.
- Циліндр зі сплаву алюмінію марки 6066-t6. Товщина стінки 3мм. Ідеально відполірована внутрішня поверхня.
- Верхня втулка з лінійним підшипником IGUS гарантує плавний рух плунжера. Fox і Porsche комплектують ними свої амортизатори. Лише ця втулка коштує дорожче ніж манометр на насосах інших виробників.
- Плунжер. Анодований алюміній 7005 з тефлоновим напиленням. Діаметр 20мм.
- Манжета класична шкіряна у формі чашки. Товщина 3мм. Постачальник шкіри незмінний з 1946 року. Аналогічну використовує Brooks England для виготовлення сідел.
- Зворотній клапан. Латунний пін в парі з пружиною з нержавіючої сталі. Як і манжета не зазнав жодних змін за 60 років.
- Манометр. Максимально точний, похибка < 1%. Для прикладу, +/- 5% норма для інших насосів на цьому ринку. Кожен манометр має серійний номер і проходить двоетапну перевірку.
- Армований шланг. Окрім естетичного задоволення отримаєте надзвичайну надійність. Запас міцності 12000psi / 816 Атмосфер. Гальма літаків Boeing і мотоциклів Ducati теж комплектуються ними, хоча і не настільки красивими.
- Патрон SILCA Hiro Chuck. Однаково зручний для накачування дискових коліс. Настільки зручним ви ще не користувалися.
- Важка трипроменева основа зі спеціальною формою лап адаптованою для шипів велочеревиків.
- Ергономічна ручка з червоного дерева. Зручність і естетика на першому місці.
І останнє, SILCA могла би використовувати гумові ущільнюючі кільця, як це роблять інші виробники, але гарантія на цей насос 25 років! Тому замість гуми тут матеріал Dupont Viton, стійкий до хімічного впливу і високих температур.
Детальний англомовний огляд від PEZ Cycling News